Süleymann yazdı:1)Bataryanın hangi değerleri(akım, gerilim, sıcaklık, şarj durumu ve ömür tahmini) araç pilot kabininde gösterilmesi ve telemetri ile dışarıdaki istasyona aktarılması gerekiyor?
2)Yalnız sıcaklık ölçümünü sürücünün görmesi ve aşırı sıcaklıkta sesli uyarı verip elektriği kesmesi ve aracın yalnız hız ve konumunu telemetri ile istasyona aktarsak yeterli olur mu?
3)batarya, batarya yönetim sistemi, araç kontrol sistemi ve telemetri ile ilgili parçalardan hangi durumların zorunlu olduğunu, hangi eksikliklerde yarışa katılamayacağımızı tam anlamadım. Açıklayabilir misiniz?
Merhaba,
Jury (DDK)'nın sorunuza yanıtı aşağıdadır:
Batarya ile ilgili 'akım, gerilim, sıcaklık, şarj durumu ve ömür tahmininin' telemetri içinde olması beklenmektedir.
Yakında, yarışlardaki teknik kontrollerde kullanılacak "Kontrol Listesi/Check-listi" websitesinde ilan edeceğiz. Kontrol listesindeki maddelere göre aracınızın ne yönde kontrol edileceğini daha iyi anlayabilirsiniz. Bunun dışında belirttiğiniz parçalarla ilgili özel bir sorunuz varsa yeniden DDK'ya yönlendirebiliriz.
İyi çalışmalar.