Başvuru Süreci

5000 - Akademik e-Ders Destek Programı ile ilgili sorularınız için

Re: Başvuru Süreci

Mesajgönderen BİTO02 » 22 Ara 2014, 11:58

kamozut yazdı:Merhaba,

1. Başvuru sırasında ders için verilen ana ve alt başlıkların projenin gerçekleştirilmesi sırasında kısmen revize edilmesi olanaklı mıdır? Yoksa dersin tüm bölümleri ilk başvuruda verilen başlıklara uygun olarak ve verilen sırada mı bitirilmelidir?

2. Başvuru sırasında destek vereceği belirtilmemiş bir kurumun, projenin gerçekleştirilmesi sürecinde desteğini almak olanaklı mıdır?

İlginize teşekkür ederim.


Sayın Araştırmacı,

1) Başvurunuza uygun şekilde projenizi gerçekleştirmeniz beklenmektedir. Değişiklik yapılabilmesi için yazılı onay alınmalıdır.
2) Proje kurgusunda büyük bir değişiklik yapılmayacak şekilde başvuru dosyanızı hazırlamalısınız.

Saygılarımızla.
BİTO02
 
Mesajlar: 62
Kayıt: 24 Eyl 2013, 16:06

Re: Başvuru Süreci

Mesajgönderen BİTO02 » 22 Ara 2014, 12:22

Itır yazdı:Merhaba,

1) Bireysel başvurular için proje yürütücüsünün sağlaması gereken koşullar arasında herhangi bir çalışma koşulu belirtilmemiş. Emekli bir kişi eser sahibi olabiliyor. Ayrıca diğer koşulları sağladığı durumda proje yürütücüsü de olabilir mi?
2) Çağrı alanı olarak Yükseköğretim kurumlarında okutulan ön lisans / lisans / yüksek lisans deniyor. Yurt dışındaki üniversitelerde okutulan bir ders bu kapsama girer mi?

Teşekkürler.


Sayın Araştırmacı,

1) Emekli kişi eser sahibi olabilir ancak proje yürütücüsü olamaz.
2) Yükseköğretim kurumlarımızda okutulan dersler destek kapsamındadır.

Saygılarımızla.
BİTO02
 
Mesajlar: 62
Kayıt: 24 Eyl 2013, 16:06

Re: Başvuru Süreci

Mesajgönderen BİTO02 » 22 Ara 2014, 12:39

mugekanuni yazdı:
BİTO04 yazdı:5000 - Akademik e-Ders Çağrısı başvurularıyla ilgili sorularınızı buradan yönlendirebilirsiniz.



7 kisilik bir eser sahibi bir grup ile 3 donemlik birbirini tamamlayan matematik yuksek lisans /doktora dersi icin basvuru yapmak istiyoruz.
7 kisilik gruptaki 7 kisi de 7 farklı üniversitede calısmaktadır.
Derslerden 2.sinin hepsini anlatacak kisi teknik imkanları kullanılacak kurumda calismamaktadir ve dersin tumunu diger universite teknik imkanlarını kullanarak yapacaktır.

Bu projeye iki kurum ortak projesi olarak basvurabilir miyiz? Evet ise nasıl iki kurum adı kullanabiliriz. Formlarda boyle bir imkan goremedik.
Cevap hayır ise, dersleri cekecegimiz ve uzaktan egitim imkanlarını kullanacagımız kurum üzerinden kurum basvurusu yapmak istiyoruz.
Ancak 2.dersin tümünü anlatacak olan öğretim üyesi bu kurum üyesi degil, 2.dersin yurutucusu nasıl olacak?

Tesekkurler...


Sayın Araştırmacı,

1) Kurumsal başvurular 5 proje ile gerçekleştirilebilir ve tek bir kurumun başvurusudur. Kurumsal başvurularda her bir projenin yürütücüsü ilgili kurumun çalışanı olmak zorundadır.
2) Bireysel/Kurumsal başvurularınızda görev alma kısıtlarını dikkate alınız.

Saygılarımızla.
BİTO02
 
Mesajlar: 62
Kayıt: 24 Eyl 2013, 16:06

Re: Başvuru Süreci

Mesajgönderen BİTO02 » 22 Ara 2014, 12:43

mugekanuni yazdı:
BİTO04 yazdı:5000 - Akademik e-Ders Çağrısı başvurularıyla ilgili sorularınızı buradan yönlendirebilirsiniz.


Önizleme: E-ders
Sayın yetkili,
1) 7 kisilik bir eser sahibi bir grup ile 3 donemlik birbirini tamamlayan matematik yuksek lisans /doktora dersi icin basvuru yapmak istiyoruz.
7 kisilik gruptaki 7 kisi de 7 farklı üniversitede calısmaktadır. Tum derslerin cekimi aynı kurumun imkanları ile yapılacaktır.
Derslerden 2.sinin hepsini anlatacak kisi (eser sahibi) teknik imkanları kullanılacak kurumda calismamaktadir ve dersin tumunu diger universite teknik imkanlarını kullanarak yapacaktır.


Bu projeye iki kurum ortak projesi olarak basvurabilir miyiz? Evet ise nasıl iki kurum adı kullanabiliriz. Formlarda boyle bir imkan goremedik.
Cevap hayır ise, dersleri cekecegimiz ve uzaktan egitim imkanlarını kullanacagımız kurum üzerinden kurum basvurusu yapmak istiyoruz.
Ancak 2.dersin tümünü anlatacak olan öğretim üyesi bu kurum üyesi degil ancak onun dışında bu dersi verme yetkinliğinde basvuran kurumda kimse yok. Basvurumuzda 2.dersin yurutucusu farklı kurum üyesi olabilir mi?

2) Basvuran kurumun (devlet üniversitesi) uzaktan eğitim ofisi teknik imkanlarını ve personeli kullanılacaktır. E-derste kullanacagımız sunum - görsel gibi malzemeyi, ayrıca derslerin uygun formatlara getirilmesi gibi hizmetleri bu ofis tarafından sağlanacaktır. Basvuran kurumunun bunyesinde yapılan bu hizmetler icin bütceye hizmet alımı kalemi koymalı mıyız? Bu hizmetler icin odeme nasıl yapabiliriz?

Tesekkurler...



Sayın Araştırmacı,

Diğer sorularınıza önce sorunuza ilişkin olarak yanıt verildiği için yalnızca son sorunuz ceveplanacaktır. Buna göre alacağınız hizmelere ilişkijn proforma fatura almalı ve bütçede ilgili hizmetleri göstermelisiniz.

Saygılarımızla.
BİTO02
 
Mesajlar: 62
Kayıt: 24 Eyl 2013, 16:06

Re: Başvuru Ek-b

Mesajgönderen BİTO02 » 22 Ara 2014, 12:46

kamozut yazdı:Merhaba,

Ek-b iş zaman çizelgesinde konu anlatımı dışında kalan (kısa video çekimi, deney yapılması ya da montaj) gibi işler belirtilmeli mi?

teşekkür ederim


Sayın Araştırmacı,

Konu anlatımını belirtmeniz yeterlidir. Diğer hususları Başvuru Fornunda belirtebilirsiniz.

Saygılarımızla
BİTO02
 
Mesajlar: 62
Kayıt: 24 Eyl 2013, 16:06

Re: Başvuru Süreci

Mesajgönderen BİTO02 » 23 Ara 2014, 16:49

BİTO02 yazdı:
mugekanuni yazdı:
BİTO04 yazdı:5000 - Akademik e-Ders Çağrısı başvurularıyla ilgili sorularınızı buradan yönlendirebilirsiniz.


Önizleme: E-ders
Sayın yetkili,
1) 7 kisilik bir eser sahibi bir grup ile 3 donemlik birbirini tamamlayan matematik yuksek lisans /doktora dersi icin basvuru yapmak istiyoruz.
7 kisilik gruptaki 7 kisi de 7 farklı üniversitede calısmaktadır. Tum derslerin cekimi aynı kurumun imkanları ile yapılacaktır.
Derslerden 2.sinin hepsini anlatacak kisi (eser sahibi) teknik imkanları kullanılacak kurumda calismamaktadir ve dersin tumunu diger universite teknik imkanlarını kullanarak yapacaktır.


Bu projeye iki kurum ortak projesi olarak basvurabilir miyiz? Evet ise nasıl iki kurum adı kullanabiliriz. Formlarda boyle bir imkan goremedik.
Cevap hayır ise, dersleri cekecegimiz ve uzaktan egitim imkanlarını kullanacagımız kurum üzerinden kurum basvurusu yapmak istiyoruz.
Ancak 2.dersin tümünü anlatacak olan öğretim üyesi bu kurum üyesi degil ancak onun dışında bu dersi verme yetkinliğinde basvuran kurumda kimse yok. Basvurumuzda 2.dersin yurutucusu farklı kurum üyesi olabilir mi?

2) Basvuran kurumun (devlet üniversitesi) uzaktan eğitim ofisi teknik imkanlarını ve personeli kullanılacaktır. E-derste kullanacagımız sunum - görsel gibi malzemeyi, ayrıca derslerin uygun formatlara getirilmesi gibi hizmetleri bu ofis tarafından sağlanacaktır. Basvuran kurumunun bunyesinde yapılan bu hizmetler icin bütceye hizmet alımı kalemi koymalı mıyız? Bu hizmetler icin odeme nasıl yapabiliriz?

Tesekkurler...



Sayın Araştırmacı,

Diğer sorularınıza daha önce yanıt verildiği için yalnızca son sorunuz ceveplanacaktır. Buna göre alacağınız hizmelere ilişkijn proforma fatura almalı ve bütçede ilgili hizmetleri göstermelisiniz.

Saygılarımızla.
BİTO02
 
Mesajlar: 62
Kayıt: 24 Eyl 2013, 16:06

Re: Başvuru Süreci

Mesajgönderen can1616 » 04 Şub 2018, 21:39

Tübitak 5000 kapsamında hazırlanan e-kitap proje sonrasında basımı yapılabilir mi?
can1616
 
Mesajlar: 1
Kayıt: 04 Şub 2018, 21:32

Önceki

Dön 5000 - Akademik e-Ders Destek Programı