Merhabalar
114S389 nolu projemiz kabul almış bulunmaktadır. Gelen mailde şöyle denmektedir:
"1. Projenin revizyonuyla ilgili panel raporundaki görüşler esas olup, bu çerçevede düzenleme yapılması gerekmektedir. Panel raporu doğrultusunda yapılması istenen revizyonları içerecek şekilde hazırlanacak olan 1 adet proje önerisinin (proje yürütücüsü tarafından her sayfası paraflanmış olarak) gönderilmesi ve ayrıca panel ortak raporunda istenen bilgilerin
ayrı bir sayfada yanıtlanarak iletilmesi gerekmektedir.
2. Proje kapsamında Selçuk Üniversitesi’nin altyapısı kullanılacağı için "Kabul ve Taahhüt Beyanları" sayfasındaki "Projenin Yürütüleceği Diğer Kurum/Kuruluş Yetkilisi" bölümü Selçuk Üniversitesi’nin rektör veya yetki verdiği rektör yardımcısı tarafından imzalanarak Grubumuza iletilmelidir.
3. Destek sonuçlarının açıklandığı anasayfa duyurusundaki bilgilendirme çerçevesinde projenize ilişkin TÜBİTAK Excel Bütçe Tablosunun, düzenlenmiş projenizin ve verdiğiniz yanıtların ayrı dosyalar halinde http://pys.tubitak.gov.tr adresinden sisteme yüklenmesi gerekmektedir.
4. Panel raporunda bütçe ve süre ile ilgili görüşler esas olup, proje bütçe ve süresinin bu görüşler doğrultusunda düzenleme yapılarak tekrar gönderilmesi önem arz etmektedir. Ayrıca Ek-2 Proje bütçe ve gerekçesi bölümünde alınması önerilen sarf malzeme listesindeki her bir malzemenin karşısına fiyatı yazılarak liste detaylandırılmalıdır."
Anladığım kadarıyla başvururken sisteme yüklediğimiz 3 formu (başvuru formu, ek 1-kaynaklar ve ek 2-bütçe ve gerekçesi) yeniden düzenleyerek, panel raporuna yazdığımız cevapları ve sistemde yeni istenen tübitak bütçe tablosunu online olarak ayrı ayrı yükleyeceğiz. Ayrıca revize ettiğimiz proje önerisi her sayfası yürütücü tarafından paraflanarak elden ya da posta yoluyla mektup adresine mi gönderilmeli? Doğru anlamış mıyım? Yardımcı olursanız sevinirim.